perjantai 14. helmikuuta 2014

Tonneja


Tällä viikolla Esport Areenan sisäharjoitus siirtyi perjantaille muiden aikataulujen vuoksi. Olin päättänyt juosta hieman lyhyempiä vetoja ja pitkästä aikaan juoksin tonneja. Tein vedot kahtena sarjana 2x5x1000m, vetojen välissä oli lyhyt palautus alle 200m rauhallista hölkkää (aikana noin 1min15s-1min30s) ja sarjapalautus oli neljä minuuttia kävellen. Keskiarvo vauhti oli 3.41min/km ja hitain kilsa oli 3.47min/km ja viimeinen oli nopein 3.30min/km. Mulle tällaiset vedot ovat paljon raskaampia kuin esimerkiksi tasavauhtinen vauhtikestävyys vähän yli 4min/km.  Mutta sitten huomasin kahta viimeistä vetoa juostessani, että ne kulkivat melkein paremmin kuin edelliset. Ilmeisesti kun nosti vauhtia niin juoksutekniikastakin tuli erilainen. Mitäköhän siitä pitäisi sitten päätellä...

Muuten onkin ollut aika väsähtänyt päivä. Aamulla huomasin, että ajoittain aivot on pikkasen narikassa. Tomppa kysyi, että missä on meijän isomman auton avain, mä olin siis ajannut sillä eilen, mutta mulla ei ollut mitään muistikuvaa avaimen sijainnista. Niinpä Tomppa otti vara-avaimen ja sitten soitti kun oli päässyt autolle, että avain oli  valmiksi auton virtalukossa. Ja ollut siellä koko yön!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti